wtc 154M wtc 154M
585
BLOG

Smoleńska grupowa socjotechnika stosowana

wtc 154M wtc 154M Rozmaitości Obserwuj notkę 3

 

Właśnie przeczytałem wywiad....

Czy po śmierci widziała Pani męża? 

Nie, niestety. Bardzo teraz tego żałuję. Powinnam była otworzyć trumnę.

 

 

Były jakieś dyrektywy, że nie wolno tego robić?

 

Tak, były takie zalecenia, ale była także świadomość, że za tym zakazem nie idą żadne sankcje.Wiedziałam, że jeśli zechcę otworzyć trumnę, to nic mi za to nie grozi. Mimo to powstrzymano mnie. Stoczono ze mną wielki spór, żebym tego nie robiła.

 

 

Kto Panią od tego odwodził?


Moi bliscy, przyjaciele. Dziś tłumaczą, że robili to w jak najlepszej wierze. Byli absolutnie przekonani, że jeżeli otworzę trumnę, to będzie to ostatnia rzecz, jaką w życiu zrobię. Bali się, że tego nie przeżyję. Dzisiaj żałują, że mi na to nie pozwolili. Gdyby wiedzieli, jaka atmosfera będzie wokół tego wszystkiego, jak wielkim kłamstwem okaże się cała sprawa smoleńska, to zaryzykowaliby cios, jaki by mi to na pewno zadało.

 

 

Czy myśli Pani teraz o ekshumacji?


Nie będzie to tylko moja decyzja. Zostawiam ją w rękach rodziców mojego męża. Gdyby ekshumacja miała pogłębić ich ból, to nie chciałabym tego robić za wszelką cenę. Jeśli jednak okazałoby się, że w czyimś grobie spoczywają zwłoki mojego męża, a w moim nie wiadomo kto, to nie będziemy zwlekać. Jeżeli podobne pomyłki wyjdą na jaw, to bezwzględnie zdecydujemy się na otwarcie trumny.

 

 

 

 

Czy wie Pani, jakich urazów doznał mąż?


Nie wiem, na ile ta wiedza jest wiarygodna. Wiem, że Tomek miał urazy charakterystyczne dla śmierci zprzeciążenia. Były to urazy wewnętrzne. Przynajmniej tak mi powiedziano. Ale nie musi to być prawdą. Były przypadki, że mówiono rodzinie o niewielkich obrażeniach ich bliskich, a potem okazywało się inaczej.


Zadałam też pytanie, czy brak obrączki na palcu mojego męża oznacza kradzież, czy może utratę palca lub ręki.Powiedziano mi, że bezwzględnie została ona skradziona.


A co się stało z innymi rzeczami, które mąż miał przy sobie?


Kilka przedmiotów, które miał ze sobą w chwili śmierci, otrzymałam natychmiast przy pierwszej wizycie w Mińsku Mazowieckim. Przekazała mi to żandarmeria wojskowa. Kolejne przedmioty wskazano mi jako prawdopodobną własność Tomka. Część z nich dostałam, kiedy okazało się, że żadna inna rodzina nie rości sobie prawa do nich. Odzyskałam nawet więcej niż powinnam. Przekazano mi bowiem okulary. Wyglądały identycznie jak te, które nosił Tomek, ale z pewnością nie należały do niego. Zachowała się jedna plastikowa soczewka, stąd wiem, że to nie były okulary Tomka. Zwróciłam je potem żandarmerii.

 

 

 

 

Ja też Szanowny Czytelniku zastosowałem manipulację. Użyłem kolorów, żeby Ci zasugerować, co jest wg mnie "dobre" a co "złe". Dlaczego to zrobiłem? Zebyś uświadomił sobie prostą zasadę manipulacji....NIE WAŻNE CO MÓWIĄ, WAŻNE JAK I CZY ODPOWIEDNIO TO ODBIERZESZ !

 

Zobacz, jak manipulując kolorami zmienię wymowę ostatniej wypowiedzi...

 

A co się stało z innymi rzeczami, które mąż miał przy sobie?

Kilka przedmiotów, które miał ze sobą w chwili śmierci, otrzymałam natychmiast przy pierwszej wizycie w Mińsku Mazowieckim. Przekazała mi to żandarmeria wojskowa. Kolejne przedmioty wskazano mi jako prawdopodobną własność Tomka.Część z nich dostałam, kiedy okazało się, że żadna inna rodzina nie rości sobie prawa do nich. Odzyskałam nawet więcej niż powinnam. Przekazano mi bowiem okulary. Wyglądały identycznie jak te, które nosił Tomek, ale z pewnością nie należały do niego. Zachowała się jedna plastikowa soczewka, stąd wiem,że to nie były okulary Tomka. Zwróciłam je potem żandarmerii.

 

Zwróć uwagę, że posługuję się tylko tekstem skopiowanym i nic nie dodałem od siebie, nic nie zmieniłem a i tak jesteś już na mnie lekko wk......y Czytelniku. Widzisz, jak Cię można robić w bambuko...nie wierzysz?

Czytaj....

Pan Macierewicz dobrze kieruje Zespołem Parlamentarnym

Pan Macierewicz absolutnie nic nie robi, aby wyjasnić zagadkę warszawską

Pan Macierewicz nic nie mówi o ekshumacji ofiar

Pan Macierewicz zajmuje się tylko 26 metrami zamiast żądać głośno i natychmiast ekshumacji

 Dobra...wystarczy...ciekawe jaka jutro będzie pogoda ?

Pewnie będzie bardzo dobra a może zła?

 

 

 

 

 

wtc 154M
O mnie wtc 154M

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Rozmaitości